Garanciális feltételek
Csere / jóváírás feltételei tételesen
Nettó 1.000.- forint
alatti tokokra, és kiegészítőkre vonatkozóan:
A Termékre vonatkozóan a Forgalmazó jótállást az áru kézhezvételétől számított 7 napon belül
vállal.
A termékkel szemben felmerülő jótállási igény esetén
a Termék hibájakor Ön a Termék cseréjét igényelheti, ha a Termékből elérhető
cseretermék áll rendelkezésre. Amennyiben jelenleg nincs készleten, úgy a
termék vételárának összegét levásárolhatja. A Termék hibásnak tekintendő, ha
nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy
sérült, törött. Ön a hiba észlelésekor késedelem nélkül, azaz legkésőbb a hiba
felfedezésekor köteles a hibát a Forgalmazó
számára a jelen üzletszabályzatban meghatározott módon (email-ben és/vagy
hibajegyen) közölni. A jótállási igény az adott termék kézhezvételétől számított
7 napig érvényesíthető.
*Egyéb, a meghatározott módtól eltérő igény nem érvényesíthető.
Audio kiegészítőkre
vonatkozóan:
A jótállás a vásárlás napjától
számított 3 hónapig érvényes és kizárólag a gyártási hibákra vonatkozik.
A forgalmazó garantálja ezáltal, hogy a termék ezen időszak alatt
mentes lesz anyaghibából vagy megmunkálásból származó hibáktól. Amennyiben mégis meghibásodás történik,
a termék megjavítása vagy cseréje díjtalanul történik.
A garanciális csere érvényét veszti ha:
-
A nem azonosítható be vagy az azon szereplő forgalmazói
vonalkód nélkül érkezett
-
A nem rendeltetésszerű használatból származó hibákra (pl.
fizikai rongálás, elhasználódás)
-
A termék külleme ellentmond a higiéniás szabályoknak (pl.
erősen szennyezett)
-
Más termék van a dobozban
-
A termék visszaküldésekor hiányos
-
Amennyiben a terméket nem hivatalosan javítják, módosítják
*Egyéb, a meghatározott módtól eltérő igény nem érvényesíthető.
Prémium márkás
termékekre vonatkozóan:
A termékre vonatkozóan a Forgalmazó jótállást az áru kézhezvételétől számított 1 hónapon
belül vállal.
A termékkel szemben felmerülő jótállási igény esetén a Termék hibájakor Ön a
termék cseréjét igényelheti, ha elérhető cseretermék áll rendelkezésre.
Amennyiben jelenleg nincs készleten, úgy a termék vételárának összegét
levásárolhatja. A termék hibásnak tekintendő, ha nem felel meg a forgalomba hozatalkor
hatályos minőségi követelményeknek, vagy sérült, törött. Ön a hiba észlelésekor
késedelem nélkül, azaz legkésőbb a hiba felfedezésekor köteles a hibát a Forgalmazó számára a jelen
üzletszabályzatban meghatározott módon (email-ben és/vagy hibajegyen) közölni.
A jótállási igény az adott termék kézhezvételétől számított 30 napig
érvényesíthető.
A garanciális csere érvényét veszti ha:
- A nem azonosítható be vagy az azon az azon szereplő forgalmazói
vonalkód nélkül érkezett
-
A nem rendeltetésszerű használatból származó hibákra (pl.
fizikai rongálás)
-
A termék külleme ellentmond a higiéniás szabályoknak (pl.
erősen szennyezett)
-
Más termék van a dobozban
-
A termék visszaküldésekor hiányos
-
Amennyiben a terméket nem hivatalosan javítják, módosítják
*Egyéb, a meghatározott módtól eltérő igény nem
érvényesíthető.
Üvegfóliákra, műanyag fóliákra vonatkozóan:
A Termékre vonatkozóan a Forgalmazó jótállást az áru kézhezvételétől számított 30 napon
belül vállal.
A Termék hibásnak tekintendő, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor
hatályos minőségi követelményeknek, üveghibás, sérült vagy törött. Ilyen
esetekben a fóliát ne próbálja meg felhelyezni a készülékre, hanem minden
tartozékával együtt felhasználatlan állapotban küldje vissza részünkre.
Amennyiben a termék szemrevételezésnél hibátlan,
majd bizonyos pontokon nem tapad, úgy ragasztóhibásként a jótállási igény
érvényesíthető az áru kézhezvételétől számított 30 napon belül.
Ön a hiba észlelésekor késedelem nélkül, azaz
legkésőbb a hiba felfedezésekor köteles a hibát a Forgalmazó számára az üzletszabályzatban meghatározott módon
(email-ban és/vagy hibajegyen) közölni.
A
garanciális csere/jóváírás érvényét veszti ha:
-
A
termék hiányos
- A nem azonosítható be vagy az azon szereplő forgalmazói vonalkód nélkül érkezett
-
A
termék felhasznált, de törött
-
A
termék ragasztórétege jól láthatóan köröm, vagy valamilyen vékony tárgy által
sérült.
*Egyéb, a meghatározott módtól eltérő igény nem érvényesíthető.
Kábelekre vonatkozóan:
A termékre vonatkozóan a Forgalmazó jótállást az áru kézhezvételétől számított 1 hónapon
belül vállal. A termékkel szemben felmerülő jótállási igény esetén a Termék
hibájakor Ön a termék cseréjét igényelheti, ha elérhető cseretermék áll
rendelkezésre. Amennyiben jelenleg nincs készleten, úgy a termék vételárának
összegét levásárolhatja. A Termék hibásnak tekintendő, ha nem funkcionál, a
kábel szigetelése sérült, törött. Ön a hiba észlelésekor késedelem nélkül, azaz
legkésőbb a hiba felfedezésekor köteles a hibát a Forgalmazó számára a jelen üzletszabályzatban meghatározott módon (email-ben
és/vagy hibajegyen) közölni. A jótállási igény az adott termék kézhezvételétől számított
1 hónapig érvényesíthető.
A garanciális csere érvényét veszti ha:
- A nem azonosítható be vagy az azon szereplő forgalmazói
vonalkód nélkül érkezett
-
A nem rendeltetésszerű használatból származó hibákra (pl.
fizikai rongálás)
-
A termék külleme ellentmond a higiéniás szabályoknak (pl.
erősen szennyezett)
-
Más termék van a dobozban
-
A termék visszaküldésekor hiányos
-
Amennyiben a terméket nem hivatalosan javítják, módosítják
*Egyéb, a meghatározott módtól eltérő igény nem érvényesíthető.
Bluetooth-os,
akkumulátorral szerelt hangszórókra és fejhallgatókra vonatkozóan:
A garancia a vásárlás napjától
számított 3 hónapig érvényes és kizárólag a gyártási hibákra vonatkozik.
A forgalmazó garantálja ezáltal, hogy a termék ezen időszak alatt
mentes lesz anyaghibából vagy megmunkálásból származó hibáktól. Amennyiben mégis ilyen vagy más
jellegű meghibásodás történik, a termék megjavítása vagy cseréje díjtalanul
történik.
A garanciális csere érvényét veszti ha:
- A nem azonosítható be vagy az azon szereplő forgalmazói
vonalkód nélkül érkezett
- A nem rendeltetésszerű használatból származó hibákra (pl. fizikai rongálás)